Bestaande klanten beter bedienen
€ 475,- *
Direct starten
Verbeter de service voor bestaande klanten
Persoonlijke Effectiviteit, Verander- & Projectmanagement
Online Klassikaal online 1,5 uur individueel Online leren 12-16 uur
Over deze training
Een klant is een persoon of organisatie die producten of diensten afneemt. Voor externe klanten in een commerciële omgeving geldt dat dit tegen betaling gebeurt. Een klant neemt jouw producten of diensten af om daar zelf beter van te worden. Hij doet dit alles op basis van vertrouwen. In deze training leer je hoe hier mee om te gaan.
De relatie met een klant is altijd gebaseerd op communicatie. De basis van communicatie bestaat uit een zender, een ontvanger, een boodschap en ruis. Ruis is alles wat verstorend werkt op het overbrengen van de boodschap. Men kan niet, niet communiceren” is een bekende uitspraak. Wij communiceren elke seconde, minuut, uur en dag. Vaak gaat dat goed en doen wij het onbewust. Echter in sommige situaties bereiken wij niet ons doel omdat we ons niet bewust zijn van hoe communicatie werkt en hoe deze ingezet kan worden. Deze training leert je hoe hier mee om te gaan.
Voor wie is deze training bedoeld?
Voor iedereen die bewust + bekwaam wil werken en beter omgaan met bestaande klanten in allerlei situaties. Om jouw doelen effectiever te kunnen bereiken.
Wat ga je leren in deze training?
Herkennen en bewustwording van :
- Feiten en interpretaties
- Inzicht in de werking van communicatie.
- Wat is een koopsignaal en hoe herken je een koopsignaal?
- De juiste vragen stellen, doorvragen
- Samenvatten richting klant Technieken/vaardigheden t.b.v.effectieve communicatie
Wat kun je nadat deze training is afgerond?
Na afloop van de training ben je in staat om:
Het overbrengen van jouw boodschap op verschillende niveaus over te brengen: verbaal (wat wordt er gezegd?), paralinguaal (hoe wordt het gezegd?) en non-verbaal (welke houding hoort daarbij?).
De non-verbale en paralinguale componenten zijn veruit het grootst in communicatie.
Planning & prijzen
Zodra je de training hebt besteld neemt de trainer contact met je op. In een korte intake worden jouw wensen en verwachtingen besproken. Samen bepalen jullie hoe de leer route er uit gaat zien.
Certificering

Als je de training succesvol hebt doorlopen en na afloop de online vragen juist hebt beantwoord, ontvang je van ons een certificaat. Met dit certificaat kun je aantonen dat je de training hebt gevolgd en succesvol is afgerond.
Locaties
Waar | Wanneer |
---|---|
Online | In overleg met trainer |
Gerelateerde trainingen
Klantgerichtheid ?zelfstudie
€ 115,- *
Creëren van bewustwording over de wijze waarop je de klanttevredenheid kunt vergroten
Commerciële vaardigheden, Management & Leidinggeven
Aantonen dat klanten verwachtingen hebben omtrent de diensten die je onderneming levert en om te...
Basis training sales
€ 475,- *
Verkopen kun je leren
Commerciële vaardigheden, Online Marketing & Business, Verander- & Projectmanagement
Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te denken. Echter, in feite kan verkopen...
Sales Focused Consulting
€ 475,- *
Inzicht in de theorie rondom het adviserend verkopen van meer complexe concepten en diensten
Commerciële vaardigheden, Persoonlijke Effectiviteit
Deze training geeft je inzicht in de theorie rondom het adviserend verkopen van meer complexe...
* Verkooprijs is incl. 21 % btw.